Chyťte a nepusťte!


Pokud už se někdo rozhodne a navštíví váš web, určitě je potřeba si uvědomit, že je to něco podobného, jako by za vámi klient či potenciální klient přišel do sídla společnosti. Tak zvaná úvodní stránka je opravdovou recepcí, na kterou narazí vaši klienti a zcela jednoznačně ovlivňuje úspěch vašeho webu. Musíme si totiž uvědomit, že většina návštěvníků webu dá tomuto webu několik málo vteřin, které rozhodnou o tom, zda budou v procházení pokračovat či nikoli. Proto se možná ptáte, co tedy dát na tuto úvodní stránku, aby potenciální klient či již stávající klient neutekl a zůstal.
hladina na ploše
Buďte konkrétní!
Když už někdo na váš web přijde, určitě potřebuje hned z úvodní stránky vyčíst, k čemu takový web je, co je podstatou firmy a k čemu tento web slouží. Pokud se tyto informace nedozví, odchází. Věříme, že ani vy a ani nikdo jiný v dnešní době nemá zájem složitě hledat na webových stránkách vlastně jejich podstatu.
Proto je potřeba, aby hned na úvodní stránce klient přišel na to, k čemu web slouží a našel informace, které potřebuje snadno a rychle.

Udělejte přitažlivý web!
Pokud přijde klient na jednoduchý, nepřehledný a graficky nehezký či zmatený web, zpravidla odchází. Pokud na návštěvníka web bude působit zmateně, ošklivě, nepřitažlivě, je jisté, že ho nebudou další stránky ani zajímat. Pokud tedy chcete klienta zaujmout, musí mít web hezkou grafiku, styl písma, obrázky i dobře zvolenou kombinaci barev. Rozhodně je větší pravděpodobnost, že klient zůstane na moderním webu, než na webu, který vypadá, jako by ho vytvořil někdo v minulém století.

Úvodní stránka je nejdůležitější!
Jak už bylo zmíněno, nejdůležitější je první kontakt s webem, tedy rozhodují opravdu vteřiny, které klienti stráví na vaší základní stránce. Tato je opravdu klíčem k úspěšnému webu. Opravdu si takovou úvodní stránku prohlédněte z pohledu zákazníka, který vůbec nemá tušení, kde se to vlastně ocitl. Zamyslete se při pohledu na tuto stránku hlavně nad touto otázkou:
•    Líbí se vám grafika?
Podívejte se na tuto stránku a řekněte si, jestli jako cizího člověka vás zajímají tyto barvy. Zda se vám líbí použité písmo. Zda se vám líbí obrázky, které jsou na této stránce.
příroda na obrazovkách
Ztratit klienta kvůli nehezké grafice je snadné, ale získat ho zpět pak stojí nejen velké úsilí, ale i peníze a čas! Na to myslete v první řadě!

Chyťte a nepusťte!
Ohodnoťte příspěvek